WORKSHOP 'MILLORANT LA TRANSFERÈNCIA DE TECNOLOGIA A EUROPA'

15/06/2018

El Centre d'Innovació i Tecnologia de la UPC (CIT UPC) va coorganitzar el passat 8 de juny el Workshop 'Millorant la transferència de tecnologia a Europa' en el marc del projecte europeu Science2Society (S2S).

Durant la jornada es van presentar els primers resultats de tres pilots que en els que treballa el projecte Science2Society: Co-location (Establishing industry innovation labs within universities) liderat per la UPC i CA, Big Research Data Transfer, liderat per Aalto University i Atos, i Open Innovation Marketplace, liderat per Innoget.

El vicerrector Vicerector de Transferència del Coneixement i Innovació de la UPC, Jordi Berenguer, va donar la benvinguda a l’acte. Josep M. Piqué, president de la IASP (International Association of Science Parks and Areas of Innovation), va compartir la seva experiència sobre factors d'èxit en la transferència de tecnologia. El Workshop va finalitzar amb un torn obert a la participació dels assistents sobre els continguts presentats, liderat per Bax & Company.

Al Workshop hi van assistir més de 40 persones.

Sobre Science2Society

Science2Society és un projecte europeu l'objectiu és millorar l'eficiència del sistema europeu d'innovació mitjançant l'elaboració de bones pràctiques sobre la transferència de tecnologia, generant i difonent informació perquè els agents implicats puguin optimitzar aquests processos. S2S avalua els mecanismes de col·laboració entre universitats, organitzacions de recerca, la societat i la indústria per tal de millorar els processos d'innovació i el seu impacte en la societat.

S2S està format per 18 socis entre els quals destaquen grans empreses com FIAT, Atos o CA Technologies, i entitats de recerca europees de referència com KU Leuven, Karlsruhe Institute of Technology, Aalto University o Fraunhofer.

Més informació: Jordi Martín
Desenvolupament de Negoci