Recerca col·laborativa i aplicada universitat-empresa: Oberta la convocatòria de Doctorats industrials 2024

CIT UPC, Supporting Partner de l’Advanced Factories 2024
abril 8, 2024
Coneixement i tecnologia UPC a la vuitena edició de l’IoT Solutions World Congress
maig 24, 2024

09/04/2024

S’ha obert la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials que impulsa el Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, per la qual ha destinat un pressupost de prop de 6 milions d'euros (5.782.800 euros). El Pla de Doctorats Industrials ofereix als investigadors predoctorals la possibilitat de fer la formació investigadora en una empresa o institució, en col·laboració amb una universitat o centre de recerca, on desenvolupen un projecte que acabarà sent l'objecte de la tesi doctoral.

Els objectius d’aquesta convocatòria donen continuïtat als ja establerts en l’edició anterior, un dels quals és incrementar la visibilitat internacional del programa. Per aquesta raó, es manté l'incentiu econòmic per a les entitats beneficiàries que fomentin l'obtenció de la menció internacional de les tesis doctorals. Enguany, també es volen impulsar els projectes de l'àmbit de les ciències socials, arts i humanitats, així com incentivar la realització de projectes per part de departaments i entitats del sector públic. A més, es vol incrementar la participació d’empreses i institucions, a més d’establir vincles amb organitzacions empresarials per fomentar aliances estratègiques, enfortint l'ecosistema d'innovació i recerca industrial català.

Terminis de presentació de sol·licituds per 2024

El termini general per optar a un ajut de Doctorats Industrials 2024 està obert fins al 10 de desembre a les 14:00 hores i la sol·licitud s’ha de fer des de l'Oficina Virtual de Tràmits. La convocatòria preveu 4 terminis parcials de sol·licitud:

• 1a resolució parcial (fins al 16 d’abril de 2024 a les 14:00 hores)
  • 2a resolució parcial (fins a l’11 de juny de 2024 a les 14:00 hores)
  • 3a resolució parcial (fins al 8 d’octubre de 2024 a les 14:00 hores)
  • 4a resolució parcial (fins al 10 de desembre de 2024 a les 14:00 hores)

Més informació: Departament de Recerca i Universitats

Projectes Relacionats