desembre 19, 2022

La UPC estarà present en l’edició 2023 del MWC Barcelona

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), a través de CIT UPC, comptarà amb un estand en el MWC Barcelona, que tindrà lloc del 27 de febrer al 2 de març de 2023 en el recinte Gran Via de Fira de Barcelona, en el qual es mostraran les capacitats tecnològiques i els últims projectes desenvolupats per la Universitat.
desembre 15, 2022

CIT UPC, en la cinquena edició de l’Open Innovation Forum

CIT UPC ha participat en la cinquena edició de l’Open Innovation Forum (OIF), un programa que posa en contacte a empreses que plantegen reptes tecnològics i grups de recerca que ofereixen solucions per a aquests. En total, a l’edició de 2022, hi han participat 14 empreses i 31 solucionadors i s’han produït més de 50 reunions per resoldre els 27 reptes d’innovació plantejats per les empreses.
desembre 2, 2022

CIT UPC, Supporting Partner de l’Advanced Factories 2023

CIT UPC serà, un any més, Supporting Partner de l’Advanced Factories, l'esdeveniment referent en automatització industrial i robòtica del sud d'Europa. L’Advanced Factories tindrà lloc, del 18 al 20 d’abril de 2023, al recinte firal Gran Via de Fira de Barcelona, i acollirà una nova edició de l’Industry 4.0 Congress, simultàniament amb l’AMT - Advanced Machine Tools.