maig 24, 2024

Coneixement i tecnologia UPC a la vuitena edició de l’IoT Solutions World Congress

Del 21 al 23 de maig, la UPC, a través de CIT UPC, ha estat present a la nova edició de l’IoT Solutions World Congress.
abril 9, 2024

Recerca col·laborativa i aplicada universitat-empresa: Oberta la convocatòria de Doctorats industrials 2024

S’ha obert la Convocatòria 2024 del Pla de Doctorats Industrials que impulsa el Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, per la qual ha destinat un pressupost de prop de 6 milions d'euros (5.782.800 euros).
abril 8, 2024

CIT UPC, Supporting Partner de l’Advanced Factories 2024

CIT UPC serà, un any més, Supporting Partner de l’Advanced Factories, l'esdeveniment referent en automatització industrial i robòtica del sud d'Europa. La vuitena edició d’Advanced Factories, que tindrà lloc del 9 a l'11 d'abril a Fira de Barcelona, serà la més gran en superfície expositiva fins a la data. L’esdeveniment reunirà més de 27.000 directius industrials, 567 expositors i 382 ponents, que descobriran tecnologies i casos d'èxit per millorar la competitivitat industrial.