CIT UPC coorganitza la Jornada Door-to-door mobility

Resum de la Jornada Materials avançats per a la construcció
maig 11, 2022
Acord d’innovació tecnològica en l’àmbit de l’enginyeria hospitalària
maig 24, 2022
17/05/2022

Des del Centre d'Innovació i Tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya (CIT UPC) i el clúster IN-MOVE by Railgrup s'organitza el dimarts 31 de maig, de 10 h a 12:30 h, la jornada presencial Door-to-door mobility a CASA SEAT.

Claus per a la mobilitat sostenible del futur

En aquesta jornada presentarem diferents tecnologies, desenvolupades a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), que s'estan aplicant en entorns reals per a solucionar reptes de mobilitat.

En aquest context, les variables relacionades amb l'optimització i gestió de la càrrega elèctrica, l'ús de les dades per a planificar la mobilitat, els nous serveis de mobilitat user centric, la igualtat social, la bretxa digital, la seamless mobility i fins i tot la pandèmia covid-19 i els canvis en el comportament de la població per a moure's, adquireixen una nova ponderació.

#SaveTheDate per a la Jornada Door-to-door mobility

Les iniciatives per a definir la futura mobilitat susciten gran interès tant en la ciutadania com en les empreses i administracions reguladores. Les noves tendències tecnològiques permeten un ventall infinit de possibilitats per a optimitzar i integrar els desplaçaments i, per tant, millorar la qualitat de vida de la ciutadania.

Segons es cita en el document ERRAC 2030 de la Comissió Europea: "Canvi climàtic, augment de la demanda de trànsit, congestió, seguretat i subministrament d'energia sostenible són alguns dels principals problemes als quals s'enfronten la Unió Europea i la resta del món."

Al mateix temps, una bona accessibilitat és necessària perquè una societat funcioni i es garanteixi el desenvolupament econòmic, la creació d'ocupació i de nous paradigmes de mobilitat. Tot això permetrà desenvolupar models de mobilitat sostenible porta a porta que proporcionin un servei puntual, de confiança, segur, protegit i rendible com a servei a la ciutadania i les empreses.

CASA SEAT Passeig de Gràcia 109, Barcelona

Projectes Relacionats