La UPC estarà present en l’edició 2024 del MWC Barcelona

INDUSAC Platform
INDUSAC llança una plataforma innovadora per millorar la col·laboració entre la indústria i l’acadèmia
novembre 17, 2023
HybridNeuro BCN Workshop
HybridNeuro: la UPC acull un workshop sobre els avanços de l’activitat neuronal
gener 30, 2024

05/01/2024

La UPC estarà present, a través de CIT UPC, al MWC Barcelona 2024 amb un estand en el booth 4 del pavelló de la Generalitat de Catalunya. El congrés tindrà lloc del 26 al 29 de febrer en el recinte firal Gran Via de Fira Barcelona.

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), a través de CIT UPC, tindrà un estand ubicat al booth 4 del pavelló de la Generalitat de Catalunya (Congress Square, pavelló Catalonia) en el MWC Barcelona 2024. El congrés tindrà lloc del 26 al 29 de febrer a Fira Barcelona (Gran Via). En l'estand es mostraran les capacitats tecnològiques i alguns dels projectes i solucions desenvolupats per la Universitat en els àmbits de la connectivitat intel·ligent, la connectivitat aplicada a la mobilitat intel·ligent i a la indústria, entre d’altres,  el 5G i la seguretat en tecnologies mobile.

El MWC Barcelona és l'esdeveniment del sector mòbil més gran del món i reuneix les últimes innovacions i tecnologies que es presenten al mercat, així com la participació dels experts més influents en aquest àmbit. El MWC 2024 posarà el focus en el tema central Future First’, que parla de la urgència d'unir indústries, continents, tecnologies i comunitats per a fer realitat el potencial del futur. L’agenda abordarà sis subtemes clau que reflecteixen les últimes tendències i tecnologies: “5G and Beyond”, “Connecting Everything”, “Humanising AI”, “Manufacturing DX”, “Game Changers” i “Our Digital DNA”.

A més, l’edició 2024 celebra la desena edició del 4Y4N, l'esdeveniment global dedicat a startups tecnològiques i digitals que s’organitza paral·lelament al MWC per a mostrar els emprenedors tecnològics i els líders empresarials del futur.

Ubicació de l'estand de la UPC al MWC 2024:
Congress Square, pavelló Catalonia. Booth 4.
Recinte Gran Via - Fira Barcelona.

Projectes Relacionats