INDUSAC llança una plataforma innovadora per millorar la col·laboració entre la indústria i l’acadèmia

SCEWC23 UPC
Solucions innovadores i tecnologia UPC per millorar la vida a les ciutats, a l’Smart City Expo World Congress 2023
novembre 7, 2023
La UPC estarà present en l’edició 2024 del MWC Barcelona
gener 5, 2024

17/11/2023

La Plataforma INDUSAC ja està disponible perquè estudiants i investigadors creïn equips de cocreació i resolguin els reptes de les empreses en un termini de 4-8 setmanes. Data límit per presentar la carta de motivació: 31.01.2024. Més informació aquí.

El consorci del projecte INDUSAC ha llançat oficialment la plataforma INDUSAC, una iniciativa per a remodelar el panorama de la col·laboració entre la indústria i l'acadèmia.

INDUSAC, abreviatura de "Industry-Acadèmia Collaborations", és una mica més que un projecte: una visió per a impulsar la innovació i fomentar la col·laboració, connectant el món acadèmic, la indústria i les ments més brillants dels estudiants.

La plataforma acollirà els anomenats Quick Challenges o Reptes Ràpids, que hauran de ser resolts segons una metodologia pròpia basada en la co-creació centrada en les persones:

• Quick Challenges: Aquest enfocament basat en reptes significa que la innovació és real. Els Quick Challenges de INDUSAC es dissenyaran per a abordar problemes del món real proporcionant solucions ràpides i pràctiques amb impacte.
  • Cocreació centrada en les persones: Les millors solucions sorgeixen del treball en comú. El mecanisme de cocreación de INDUSAC reuneix experts de la indústria i del món acadèmic, aglutinant el talent dels estudiants per aconseguir el màxim impacte. La plataforma proporciona perquè, un terreny propici perquè aquests últims adquireixin experiència pràctica i puguin aprendre dels millors i créixer en els seus respectius camps.

La plataforma està disponible en el lloc web oficial d’INDUSAC: empreses, investigadors i estudiants apassionats per la innovació estan convidats a unir-se a la comunitat per a connectar, col·laborar i contribuir a crear un impacte positiu i real.

Workshop virtual de presentació de la nova plataforma

Amb motiu del llançament de la nova plataforma se celebrarà un esdeveniment virtual el pròxim 21 de novembre, obert a estudiants, investigadors i empreses interessats en innovació per a conèixer millor el funcionament i les possibilitats de la plataforma.

Detalls de l'esdeveniment:

• Data: 21 de novembre de 2023
  • Hora: 12.00 CET
  • Zoom
  • Veure el programa de l'esdeveniment

Per confirmar assistència: Enllaç d'inscripció